Bij beauty19 verhuren we stoelen of ruimtes aan andere ondernemers binnen ons pand. Let op: als je een behandeling krijgt van een van deze ondernemers, zijn wij niet aansprakelijk voor die behandeling. Voor meer informatie, bekijk de algemene voorwaarden van de ondernemer bij wie je een afspraak hebt. 

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Beauty19 en een cliënt waarop Beauty19 deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard, voor zover van deze voorwaarden niet door partijen uitdrukkelijk en schriftelijk is afgeweken.

 

Kamer van koophandel nummer: 83392769

 

1. Inspanningen

  1. De behandelaar van beauty19 zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenkomstig met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
  2. De cliënt zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn (zoals bijvoorbeeld een allergie) voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de behandelaar van beauty19 worden verteld.
  3. De behandelaar van beauty19 is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige gegevens.

2. Afspraken

  1. De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan Beauty19.
  2. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Beauty19 het gehele honorarium voor de afgesproken behandeling aan de cliënt door berekenen.
  3. Indien de cliënt meer dan tien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon komt mag de behandelaar van beauty19 de verloren tijd inkorten op de behandeling en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen. 
  4. Indien de cliënt bij meer dan vijftien minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de behandelaar van beauty19 de gehele afspraak annuleren en toch het gehele honorarium van de behandeling aan de cliënt door berekenen.

4. Persoonsgegevens & privacy

  1. De cliënt voorziet de behandelaar van beauty19 vóór de of bij de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de behandelaar aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
  2. De behandelaar van beauty19 neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze in een klantenbestand.
  3. De behandelaar van beauty19 behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
  4. De behandelaar van beauty19 zal gegevens van de cliënt niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de cliënt.
  5. De behandelaar van beauty19 is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft mede gedeeld tijdens de behandeling.
  6. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
  7. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak de behandelaar van beauty19 verplicht de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.

5. Betaling

  1. Beauty19 vermeld alle prijzen van de behandelingen en de producten zichtbaar op de website www.beauty19.nl (deze bedragen zijn incuslief BTW)
  2. Aanbiedingen in advertenties zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt.
  3. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant of per pin te voldoen.

6. Aansprakelijkheid

  1. Beauty19 is niet aansprakelijk voor schade van welke aard ook ontstaan doordat de behandelaar van beauty19 is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie.  
  2.  Beauty19 is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
  3. Alle behandelingen zijn geheel op eigen risico.

7. Klachten

  1. Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, doch binnen twee weken na ontdekking mondeling als zowel schriftelijk gemeld worden aan de eigenaar van Beauty19
  2. Beauty19 moet de klager binnen 5 werkdagen adequaat antwoord geven. Indien een klacht over de behandelingen gegrond is zal Beauty19 de behandeling opnieuw verrichten zoals overeengekomen, tenzij dit inmiddels voor de cliënt aantoonbaar zinloos is geworden en de cliënt dit schriftelijk kenbaar gemaakt.

    8. Beschadiging en/of diefstal

    1.  Beauty19 heeft het recht van de cliënt een schadevergoeding te eisen indien, de cliënt meubilair, apparatuur of producten beschadigt.
    2.  Beauty19 meldt diefstal altijd bij de politie.